wake me up when september ends...

jo.... jag är sjuk. har inte sovit mycket inatt, vaknat/somnat om/vaknat/somnat om/vaknat/somnat om o.s.v. i stort sett hela natten. tog halstabletter i sömnen vilket inte var särskilt smart då jag snart insåg att jag höll på att kväva mig själv. vaknade med röda ögon som fortfarande inte återfått sin vita färg. halsen känns som ett sugrör, får knappt luft. kan inte äta, kan inte dricka. (förutom en kopp varmt vatten med honung). jag känner mig som ett vandrande lik (och tro mig, jag ser ut som ett också..) hela kroppen värker, och då menar jag hela kroppen. t.o.m. naglarna är ömma. och det gjorde ont när jag satte upp håret i en tofs. har ingen fokus på nåt. känns som om jag halvsover, fast ändå inte. jag skulle ge nästan vad som helst för att ligga hemma i sängen under mina två täcken. (ja jag frös inatt)

så ja, jag är på jobbet................................... underbara liv.

"en god nyhet iaf är att jag inte har feber."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback