det är fredag!!

måste kanske börja uppdatera bloggen här lite oftare än jag gjort det senaste. har bara varit så mycket den senaste månaden.. mycket som rört sig i huvudet. många märkliga tankar, många fina tankar, många djävulska tankar, många hemska tankar, många underbara tankar.

många tankar med andra ord.



idag är det som sagt FREDAG och med fredagen kommer även den där lyckokänslan över att det är helg, trots att det inte är något speciellt inplanerat mer än lite städ, kanske tvätt, någon promenad. får se vad som sker.. har ingen direkt lust till att göra nåt, behöver ha en helg för mig själv. har dessutom nada cash på kontot.. :) om cirka 1,5 timme kommer syster och mamma hit för att hämta upp mig. ska kika på musiken till systers 18-årsfest.. haha nu får jag skämmas lite. för jag städade ju aldrig igår.. inte för att det är stökigt, ohnej. har inte ens disk som behöver tas om hand. men en dammsugning vore väl på sin plats kanske..

äh whatever. hur gjorde man förr när dammsugaren inte fanns? nää just det. man städade inte alls...
(låt mig iallafall tro det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback