"en dag ska jag ligga sex foot under marken.."

tack stina för låten, har blivit besatt.


fredag idag. den bästa dagen på hela veckan.. på lördagskvällen tänker man ju bara på att det snart är söndag.. och på söndagskvällen tänker man ju bara på att det snart är måndag.. varför denna ångest? varför ägnar man de få timmarna man är helt ledig åt att gå runt med ångest över att det snart är en ny vecka? jag förstår verkligen inte det. vad hände med att leva i nuet?! hur mycket jag än försöker så går det inte! GAAAH! 

imorgon är det då lördag. ska ut till la familia på landet............................ är schlagerkväll hos vänner på kvällen, kul som faan. men jag vet inte om jag kan närvara ännu, beror på. om en vecka fyller syster år. 18 år. herregud, känns inte alls som att det var så länge sen man själv fyllde myndig och började springa på krogen två gånger i veckan. när man slapp oroa sig över att bli nekad cigg.  när världen låg framför en.. man märker att man förändrats otroligt mycket på fyra år. nu börjar man närma sig trettio. 30. det är iofs en bra bit tills dess, men ändå. vid trettio, då är man ju "übervuxen", iallafall åldersmässigt. fast trots mina knappa 22 år så längtar jag redan nu efter det riktiga livet. jag längtar efter min älskade själsfrände, vårat sagolika bröllop, det nya efternamnet, våran lilla bebis, vår übermoderna bostadsrätt, våran lantliga och mysiga sommarstuga m.m.

(tilläggas ska att enligt
www.vuxenpoang.com är jag 28 år gammal)


Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha 28 år ..
ja gjorde de me .. ja fick 18 år :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback