favorithobby!

jag har hittat en ny hobby. men jag tänker inte berätta vad det är för något... det är en hemlis. för jag vill ju inte att alla andra ska följa samma linje liksom.. :)


i helgen var det kalas och fest. god damn vad full jag blev.. usch, aldrig mer. att man inte inser att man inte kan dricka som man brukade göra.. speciellt inte om man inte smakat alkohol på över två månader. gode gud, hoppas ingen granne hörde mig när jag kom hem. (dock väldigt tidigt, redan vid halv ett)


och idag klarade syrran uppskrivningen. med ett poäng högre än mig.. fuck, lite små irriterande ja. :P



nu ska jag lägga mig i sängen och längta tills helgen.............................. = sömn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med alkoholen kan man ju lugnt säga att jag känner igen =P Tål ingenting längre...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback