så himla trist..

idag är det ju som sagt tjejfika. och jag hade sett fram emot det.. så himla länge. först skulle det bli en promenadrunda och sen mysigt umgänge. trodde jag iallafall.... nu sitter jag här och väntar på skjuts hem. har så ont i magen, eller snarare en värk, att jag inte vet vart jag ska ta vägen. huvudvärk har jag dessutom, för första gången på flera veckor. vet inte vad det är för feeeeeeeeeel.. så fort jag ställer mig upp så svartnar det för ögonen och det susar i öronen. fan. jag blir så besviken på att det skulle bli såhär just nu. varför inte en annan dag liksom... jag som har mått så himla bra, så himla länge. nu var det slut på turen... hoppas iallafall på att jag är bättre snart. gärna ikväll men det lär nog inte inträffa. men imorgon måste det vara borta, kan inte hålla uppe med promenaderna mer än en dag för faan. :(

Kommentarer
Postat av: Mariam

Fan va surt. Hoppas du mår bättre nu i alla fall.

2007-05-09 @ 07:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback