ugh, jag mår lite dåligt.

har precis slängt i mig en naturdiet och för första gången känner jag att den gjorde mig illamående. hoppas verkligen inte att man håller på att bli sjuk.. får dricka lite vatten och hoppas på att det går över.

nu har mina katter därhemma börjat komma överens. igår när jag släppte ihop dem efter jobbet så dök de på varandra direkt, dock inte för att bråka, mer för att leka. men maja är väl inte riktigt säker i sin nya roll än, men det ger nog med sig. inte mycket fräsande och morrande längre, i stort sett bara när maja tycker att alli börjar bli tjatig och jobbig.. :) för jobbig, det kan tillochmed jag hålla med om att hon är.. trodde jag skulle bli galen imorse. hade glömt hur frustrerande det kan vara med kattungar. men för den sakens skull ångrar jag mig inte, absolut inte. det var nog det bästa jag kunde göra. det är såå kul!

annars är det inte mycket som har hänt. har lite att göra de närmsta helgerna, bl.a. så fyller syster 18. självklart fick man uppdraget att ordna med musiken... vad "ovanligt"! (inte alls) men jag gör det så gärna. sen är det ju som så att jag har en del musik på datorn.. smidigare då. vi ska dessutom försöka komma igång och träna, kanske till nästa vecka, eventuellt efter att hon fyllt år. ska bli sjuukt kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback