fotograferad

så har fotografen varit här och fotat....!
skrattar så fort jag tänker på det. nu förstår jag de små bratsen i topmodel programmen:
att bli fotad i snö och kyla är tamejfan omöjligt! det går inte att le, det går inte att röra sig. USCH!
men det var en kul grej. ska bli sjukt coolt att se det i tidningen sen. trots att jag lär dö.... så pinsamt.
det värsta är ifall man skulle bli igenkänd av någon sen. haha ne fyyyyyyyyyy!
för er som inte vet så handlar reportaget om mig mig mig. och fyra andra.
och alla vi har förminskat oss själva med olika slags metoder.
kommer vara förebild + efterbild och en liten text om hur man har gått tillväga (förmodar jag).

ska få bilderna från fotografen sen... men jag vet inte om jag vill ha dom. haha.
känner mig obekväm när någon okänd fotar liksom!!

bättre blir det om man gör det själv.
som det här.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback