mitt liv som arbetssökande

fick ett mail från reporten tidigare idag. hon hade sett bilderna, sa att de var bra... men what the fuck, jag vill också se dom! kollade upp fotografen för skojs skull. han verkar vara duktig iallafall.

www.jbild.se




OCH NU ska jag berätta för er att jag har hoppat av skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det gick inte alls. inte längre. helvetet gick ut över privatlivet och då finns det ingen anledning till att kämpa på..
så nu, återigen, ska jag skriva in mig hos arbetsförmedlingen!!! JIPPIE!
har ju stor chans att få jobba på systemet, men jag kan inte jobba förrän i januari och tjaaa..
då är det ju lugnt där igen.



men men. vi får se...
jag hoppas på ett:


julmirakel.



ska hem till jönköping lördag/söndag.
ska även dit 23-25 november.
och 7-10 december.
och 22-25 (förmodligen) december.


fram och tillbaka, fram och tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback