idag flyttar jag till linköping.

så var man precis hemkommen från inflyttningsfest och krogen. festen var jättekul, verkligen.. kändes lite konstigt eftersom det var sista gången på länge man festade med allihopa (de flesta).
krogen var väl desto sämre. ville gärna kolla in olearys då jag aldrig varit där i jönköping.. men jag ångrade det rätt snart. haha, en hel del människor.

slutsats: kroglivet i jönköping är som det alltid har varit = idiottråkigt.


nu sitter jag och tuggar på min mcdonaldsmeny. kall som fan är den. micron är nedpackad...
om några timmar ska jag upp och packa ner det sista och städa.
sen åker vi iväg till min nya lägenhet.. 13 mil bort.. :)

och gud, jag längtar nåt enormt!

får se om jag postar nåt mer inlägg innan jag åker, tror nog inte det.
hörs av i Linköping!!

todilo. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback