att bartendra..

att börja bartendra igen vore sjukt kul. sitter och funderar över hur mycket man orkar jobba. beror ju  på vad det blir här, hel eller halvtid. en heltid + spritbutiken + bartender ger visserligen galet mycket pengar men priset man får betala är för högt.. men det vore riktigt kul. :)

igår var vi hos veterinären, jag och alli. vi ska sätta in antibiotika i tablettform omgående och hoppas på att det ger resultat redan efter ett dygn. så det får bli en tur till apoteket i eftermiddag.

jag väntar med spänning på att få bilen... ;-) tror det blir runt den 22:e februari. jag hoppas det iallafall!

idag fick martin sova länge. eller ja, längre än mig. (och jag hade ändå sovmorgon...) lite avundsjuk var jag allt. det var så varmt och mörkt och mysigt i sängen.. ute var det kallt, halt och långt ifrån mysigt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback