hämta Martin

har inte mått så jättebra de senaste dagarna så jag har stannat hemma från jobbet. svider i plånboken dock... annars funkar det hittills bra att jobba på två ställen. jobbar jag de timmar jag är lovad så blir det mellan 24-29 timmar/vecka. om jag inte får jobba extra vill säga, då blir det ju fler. :)

som jag tidigare skrivit så är jag arg på alfakassan. men nu vet jag inte vad mer jag kan skicka in. min livshistoria? bara att vänta och se. det rör sig om många tusentals kronor som skulle underlätta en hel del, speciellt inför flytten.. såg att jag inte var ensam om allt strul alfakassan medför. skönt att se att man inte är  e n s a m, vilket man lätt tror i sådana fall.

nu ska jag åka och hämta Martin på jobbet och eftersom solen skiner så mycket så tror jag nog att jag tar på mig mina solglasögon! känns som att våren är på väg. måtte det vara så!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, alfa-kassan är inkompetenta idioter hela bunten... Jag har gått med i A-kassan nu istället och börjat betala in där så jag kan få en lönebaserad penning om jag skulle bli arbetslös i framtiden... Hoppas dom inte är lika sega som alfa.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback