ny vecka

måndag. 4 dagar kvar till helg.. fast, måste säga att dagen hittills gått riktigt snabbt. beror givetvis på att det är så kul här. :) mycket att göra, mycket att lära sig men mycket roligt!

och alldeles nyss ringde spritbutiken och frågade om jag fortfarande vill jobba. jag förklarade hur allt låg till, med provanställningen på nya jobbet och att jag inte vet hur mycket jag ska jobba här OM jag nu ska göra det överhuvudtaget. men vi sa att vi testar en provanställning där också så får vi se hur allt slutar. bästa vore en heltid här och extrajobb där. ;-) men attans, det vete fan om man orkar göra... jobba 6 dagar i veckan. får se!

idag ska vi till veterinären med Alcudia. vi har på känn att hon har urinvägsinfektion, därav alla toalettbesök i sängen, soffan och badkaret.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback