kolla lägenheter

här sitter jag med sällskap av två katter. väntar på att Martin ska komma hem för då ska vi gå och kolla på en lägenhet. men nyss ringde jag på en annan lägenhet, tre nummer bort från den första lägenheten, och nu ska vi helt plötsligt kolla på TVÅ lägenheter. en trea och en tvåa. hoppas att de är fina! och hoppas man får någon av dem ifall de passar oss. en trea vore perfa, men en tvåa går lika bra. rätt stora dessutom, trean var nog på 75 kvm och tvåan på 64 kvm. 

har idag sagt upp tv-innehavet och tänkte säga upp bredbandet/telefonen också men så kom jag att tänka på att man kan flytta med sig sådana abonnemang. och eftersom de lägenheterna verkar vara comhem hus så tror jag man skulle tjäna på det då man slipper betala en "straffavgift" och en ny "inflyttningsavgift". men jag vet inte, måste prata lite med Martin om det. såklart. :)

bleh, jag är såå sugen på att flytta nu. är inte längre ute i ghettot, förutom att jag måste kolla posten och så. vill ha en större lägenhet. och bo tillsammans med Martin "på riktigt".

mycket som rör sig i huvudet just nu. ska på "anställningsintervju" på torsdag. dock bara helgjobb så arbetssökandet fortsätter.. väntar på besked från a-kassan också. helt plötsligt har de en handläggningstid på ca 6 veckor istället för 3 (som det var när jag skickade in min ansökan). skitföretag.

funderar på att anmäla mig till en yoga/meditation kurs till våren. vore gryyyymt kul!

nej, nu måste jag greja med lite stuff. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback