nu händer det grejer..

ska strax iväg och köpa Feliway till katterna. måste testa och se ifall detta kan göra dem lugnare om nätterna och kanske få Alli att vara med tillgiven. 400 kr är det lätt värt! får inte sova om nätterna, blir tamejfan bara värre och värre.. är dock nästan helt säker på att det blir bättre i tvåan men det är ju en månad dit.

sedan ska jag ut till "ghettot" och ha visning av min lägenhet. kommer en hel del och tittar! skönt att man förmodligen blir av med den till 1:a mars.
det kommer även en och tittar på min säng + madrasserna, säljer det för 1500 kr.

imorgon börjar jag....................................... ett nytt jobb! inte spritbutiken, noope, utan som administratör. ;) vi testar en timanställning först men vi hoppas på en heltid inom kort. pengar, pengar, pengar... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback