så seg! och snön gör inte saken bättre.

usch. varför skulle det börja snöa? det kändes ju som vår! SKRÄP. allt blir så mycket tråkigare när det är kallt och grått. jag vill ha sol! jag vill ha sommar! och det NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska väl försöka ta mig till svindyra coop nära och inhandla lite till middagen. men som sagt, SEG, så jag väntar tills Martin kommer hem. för då kan han följa med, haha, och då blir det lättare.

så jävla lat, jag vet. men det tar emot att gå till just den affären dessutom, så idiotiskt dyrt. jag vill ha en BIL, BIL, BIL, så vi kan åka till Willys och storhandla ibland. jobbigt att ta det på bussen. har fan haft körtkort i två år snart (prövotiden går ut om 2 månader) men inte haft råd med bil ännu.

SKANDAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback