TRÖTT!!

har fortfarande inte sovit något sen innan 4 inatt. stod och diskade för någon timme sen och fick en sån där svimmattack igen. faan, de kommer allt oftare numera. så fort jag koncentrerar mig på något så börjar det susa i huvudet och marken snurrar. so fucking annoying! det  var bara till att lämna disken och rusa till sängen med ett glas vatten. tog en klunk och efter det började det släppa. nu var det säkerligen p.g.a. vätske och -sömnbrist men det är jobbigt att må så när man har planerat att städa och diska.

pallar just nu bara med tvätten, som för övrigt håller på att torka.. jag är lite arg på tvättmaskinerna också. kläderna luktar skumt EFTER att de tvättats. ringde min tvättmaskinexpert, pappa såklart, och fick veta att det ofta blir så i tvättstugor p.g.a. att det sällan tvättas kläder i höga temperaturer. många 40 C-tvättar. det är inget fel på kläderna dock, bara att de luktar lite.. tyvärr finns det inte så mycket man kan göra åt det och det är svårt att bli av med sådan maskin-lukt eftersom den etsat sig fast i maskinerna. pappa får visst många samtal om detta. det man kan göra är att avkalka och testa att tvätta på nytt, ev. testa nytt sköljmedel.. och jag tror det luktade mindre efter andra tvätten. well well, egentligen inte min uppgift att "fixa" maskinerna men tja, vem ska annars göra det....haha......


igår var jag för övrigt på intervjun och det gick sååååååååå bra! (tycker iallafall jag). fick hem två skjortor att prova eftersom jag inte vet vad för storlek jag har numera då mina gamla arbetskläder är aaaaalldeles för stora.. den minsta blusen jag fick med mig hem var nästan för stor och jag funderar på en mindre. eller så väntar jag ett tag och ser vad för storlek jag behöver om någon månad eftersom jag IDAG ska börja träna ordentligt igen. har tagit hem (till Martin) dvd-skivorna. provade även mina stålhätte-skor och som jag anade, de har blivit för stora. jag köper skor en storlek mindre numera. med de där 30 kg something försvann uppenbarligen fett från fötterna.. *skrattar*

nu ska jag ner och hänga upp den sista tvätten men jag misstänker att jag kommer sitta framför datorn typ hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback