vegetarisk sushi!

i helgen har jag föreslagit att vi ska göra EGEN sushi. jag gillar inte sushi på sushi-hak, förmodligen p.g.a. risvinägern, märklig smak.

iaf, istället för att köpa äkta japanskt ris så blir det nog grötris. som fyllning blir det nog avocado, gurka, morot, paprika, mango mm. pallar inte nori-arken heller så jag funderar på vad man kan ha som substitut där..

martin kör ju inte vegetariskt och han gillar ju dessutom sushiris-smaken så han får pyssla med sitt själv. :)

förhoppningsvis ska vi ut i kvällen, coolt att käka lite sushi när vi festar lite här.


image26

Kommentarer
Postat av: Helena

Hey Lina! Jag hittade din blogg genom nån på viktklubb, har förstås läst artikeln om dig.. Vi är lika gamla och jag har ungefär lika mycket att gå ner som du har gjort.. samt att vi är hyfsat lika till utseendet också! Började på 112 kg, väger nu 98,8.. Vill ner till 70 iallafall (170 cm lång).. Det vore grymt att få snacka lite med dig, låta dig dela med dig av dina erfarenheter.. ;) Visst är jag snäll? Maila mig eller nåt? KRAM. Btw, du är äckligt snygg.. jag vill också..

2008-01-18 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback